Ik zoek een appartement in Nijmegen, bijvoorkeur dus met eigen keuken, toilet en badkamer/douche. Huurprijs: maximaal 500-600 euro incl. maar liefst ietsje minder, zodat ik ook nog kan eten
![]()
Ik begrijp dat dat niet al te makkelijk is wellicht, dus, hoewel het idee me niet écht fantastisch lijkt, wil ik ook nog wel een appartement of kamer delen met één iemand, het liefst een meisje/vrouw.
Ik ben 20 jaar, student Religie Studies, erg rustig, ik ga niet uit, ga netjes op tijd slapen, drink en rook niet, gebruik geen drugs
![]()
, eet geen vlees, ik draai geen harde muziek, en ik ben goed gezelschap (hoewel ik wel graag op mezelf ben). Momenteel heb ik geen werk, maar ik ga wel op zoek.
Ik zou het liefst met een meisje wonen omdat ik mannen over het algemeen niet al te prettige mensen vind, ik ga beter met vrouwen om. Je hoeft verder niet bang te zijn dat ik je probeer te versieren oid want ik ben op het moment helemaal niet op zoek naar iets en ik ben Boeddhist, dus losbandigheid is niets voor mij. Mensen mee naar huis brengen zal ik noch op relationele noch op vriendschappelijke basis veel doen, vermoed ik.
Mailen kan altijd op atwt at home punt nl